foto's! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg ruud

09 December 2006 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Dag lieve mensen,

Foto's!

Nicolalalalalalalalalalalalala!
Super bedankt voor de foto-ruimte!

dikke kus,

Rudy

  • 09 December 2006 - 11:25

    Merel:

    Rudy!! Was je aan het zoeken op waarbenjij en heb je gevonden! Leuk om te lezen hoor.. Heel benieuwd naar al je verhalen! Leer, werk, ervaar en geniet! Heel veel liefs en een dikke kus

  • 09 December 2006 - 23:53

    Mieke:

    Hé Rudi, na je berichtjes te hebben gelezen en je mooie foto's te hebben bewonderd, vond ik het tijd worden een berichtje aan je te sturen. Veel nieuws heb ik niet, behalve dan dat Woutje net belde omdat ie met zijn vingers in heet frituurvet had gezeten. Moet ie ook niet doen. Oh ja .... en NAC heeft vanavond met 2-1 gewonnen van Excelcior.
    Gaat het goed met je? Ben je een beetje gewend aan de Afrikaanse cultuur en temperatuur. Ben benieuwd hoe je het vindt om kerst in de warmte te vieren.
    Lieve groetjes van Mieke en Chris.

  • 11 December 2006 - 09:11

    Ine:

    Geweldige foto's, en zoveel;-) superlief van Nicolalalalalala.
    Heb t ook geprobeerd maar dat ging niet goed never mind alles sal reg kom!
    dikke kuskus

  • 13 December 2006 - 22:20

    Dick:

    tot over een maandje.heb er zin in rudy. x dick


  • 14 December 2006 - 10:28

    Lawrence:

    ha die ruud sorry dat ik niet wat eerder heb kunnen reageren maar mijn computerdyslexie speelde mij parten goed om te lezen dat het allemaal goed met je gaat als ik nu nog je e-mail adres kan krijgen zal ik je even een flinke update geven over het leven in dongen en in brooklyn veel succes en het gaat je goed groetjes lawrence

  • 06 Januari 2007 - 21:26

    Jeannette:

    HAPPY NEW YEAR!

    Na eerst een paar weken de poel verkennen en langzaam je weg binnen Sefapane te vinden is het jaar 2007 echt aangebroken in het land Zuid Afrika. Maar wie gaat nu je vers geschreven berichtjes lezen voordat je ze online zet?
    ps. Ik heb alvast wat wijn research voor je gedaan in Cape Town :) Elke dag minstens een fles....

    Lots of love

  • 09 Januari 2007 - 14:53

    Robèr:

    Hé Trudy,

    Je tijger is goed terecht gekomen, we hebben haar alleen omgedoopt naar "Tika". Ze wordt goed opgevangen door de andere drie katten . Foto's zal ik met Dick meegegeven zodat je kunt zien hoe ze gegroeit is.Hoop dat je het naar je zin hebt maar uit je verhalen te lezen zit dat wel snor. Komt de Shaker nog van pas ??.

    Succes en veel plezier nog

    Gr. Robèr & Chandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

ruud

Actief sinds 02 Nov. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 14884

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: