Foto's disco&prippie - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu Foto's disco&prippie - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu

Foto's disco&prippie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg ruud

19 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Daar zijn ze dan!

groet,

rudy

• 19 Maart 2007 - 13:19

Lorenzo :

hey maat hoe is het met je
    begin je nouiw el echt te missen hoor zonder jou is het maar saai als we stappen
    hey er staat niks in de mail geen fotos misshcien ben ej er nog me bezig dikke kus de befkok

• 19 Maart 2007 - 16:41

Sap:

Ruudje!
    jeemp wat ben je bruin!! Mega veel vleesjh op de bbq heerlijk! Hoe is het verder daar? kuske

• 19 Maart 2007 - 19:49

Rogier:

Rudy!

gast! hoe is het daar? hier is het allemaal nog steeds hetzelfde! stuur je van de week een mail maar wou even zeggen dat het leuk is om je te zien lachen op de foto's, je hebt het zichtbaar naar je zin daar!!

groetjes!

• 20 Maart 2007 - 10:50

Ine:

Hey lieffie, is t echt zo offfff.......... t lijkt wel of je wat dikker bent geworden;-) Is ook niet zo vreemd als ik die lappen vlees zo eens bekijk. Leuke foto's weer maarre is d'r nu ook braai in Aruba?
    Mail/bel/sms je snel weer dikke kusknufkroelkus

• 21 Maart 2007 - 11:25

Lawrence:

he gozer het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gestuurd het gaat allemaal goed met je zie ik mooi man ik zal binnenkort wel een lange e-mail sturen met het breaking news uit het bredase het gaat je goed groetjes rence ps het is hier een bokke bende quote van de eeuw opgenomen in het brooklyn vakjargon

• 22 Maart 2007 - 14:29

Kars En Debby:

He ruudje

Hoe is het er nou mee? Lekker kleurtje man.Hier echt helemaal top. Nog steeds aan de alles leuk met debby. We gaan 3april voor een half jaar naar Frankrijk en we hebben van af dan ook een karsendebby.waarbenjij.nu. Wanneer ben je van plan om terug te komen of kan je geen genoeg krijgen van simba.

We spreken elkaar nog groetjes kars
    k.peijnenborg@hotmail.com

• 25 Maart 2007 - 22:00

Roy:

Hallo Shrimpy!
    Wat een leuke blog heb je!
    Roedy, wat een fijne snuiter ben je!
    We zijn zo blij dat je bij ons aan het koken bent i.p.v. bij Elephant Walk en ik vind dat niet alleen, iedereen die ik spreek vindt jou helemaal gewééééééééé'ldig!
    Gazo door joghie!

• 29 Maart 2007 - 13:51

Aafke:

Hey Rudy,
    Alles goed in Phalaborwa? Zit vanaf heden zelf in Jo'burg dus je moet me maar eens bellen: 072 304 5524. Als je eens in de buurt bent mag je eens voor ons koken, ha ha ha!! Nee hoor, maar de drank staat wel koud..
    Kus Aafke