prippie & Disco op bezoek! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu prippie & Disco op bezoek! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van ruud Wirken - WaarBenJij.nu

prippie & Disco op bezoek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg ruud

13 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Alles gaat nog steeds disco hier, zeker wanneer disco en prippie ff langs waaien. Woorden schieten te kort zie de foto's.

Verder Groet ik alle mensen die groot Carnaval gaan vieren! ALAAF! Ok als hut fkes nie meer gaai, tanden opmekaren en uren maoken vur vaderland! Steek uwen finger in uwen keel en hut duur maor fkes uitdeweg vur het volgende tourne! hollikidee da wilikkutziekutziekutzien het wordt Carnaval!
Hedde dur haor op Janus! mee dak zat zeek ze zee ze! Bij hoevelaken ...
Maok er un waor vertijn van mannen!

P.S Dick ik verwacht dat iedereen na carnaval roept "aseblief mijn lief zeg JA! mag ik Leeuweloop!

Lieven Mensen Carnaval wordt mij nu wel onthouden maar dat betekend natuurlijk niet dat ik alle verhalen wil missen! Mail al u wonderlijke fantastische, lichtelijk beschaamende verhalen! Ik zal u groot dankbaar zijn!

Ook zal op jullie allen een klein amahoelaatje drinken!

Groet en dikke kussen,

Rudy

  • 13 Februari 2007 - 10:34

    Ine:

    Eikulleke woar zen die fotoos dan he????
    T goat wir flink bloazen hier, we goan as kersmisstalleke en ik ben hut engelke da komt allemoal wel goed;-)
    Lieverd, zal je op de hoogte houden maar weet nu al dat carnaval waarschijnlijk anders is dan voorgaande jaren omdat jouw carnavalsneus niet te zien is hier. Ik denk dat je vele verhalen tegemoet kan zien. Maar ik zal me natuurlijk keurig gedragen.
    Ik zie dat je al een beetje verafrikaanst qua taalgebruik 'mag ik leeuwenloop'??
    Dappere dodo ik ben blij dat alles nog steeds zo goed gaat mail je snel weer met Bredaose fotoos.
    Dikke kuskus XX
    je mamps


  • 13 Februari 2007 - 23:58

    Paul Van Nieuwland :

    Ruud de eerstde maandag ochtend in Dongen zal op jou geproost worden! Dat beloof ik het wordt een mooie herhaling hahaha godver dat je carnaval nu moet missen zeg. Lawrence en ik geven a.s. vrijdag de bassie & adriaan party Echt super jammer dat je daar niet bij kan zijn vooral omdat ik weet dat je van verkleedpartijtjes houd (de creatieveling). Gozer wil dus echt in week 29,30,31 naar Z.afrika komen samen met Johan (het meisje heeft helaas geen poen genoeg).
    En dan wil ik je zeker komen opzoeken en een je mooie verhalen horen.
    Maar daar stuur ik je nog wel een persoonlijke mail over.
    Gast we hebben het nog vaak over je in de keuken datje dat effe weet!!
    Spreek je snel en we denken aan je in deze grote leutweek Groeten Paul van Nieuwland

  • 14 Februari 2007 - 16:21

    Lorenzo:

    hey ruudje
    nou bijdeze maat wij brengen jou elke dage en verslag van de op zijn kop gezetten breda en dat dorp dongen want we gaan zekker met de bus langs de gladiool straat
    plus niet te vergeten het is niet alaaf maar anaal anaal anaal dikke kus en je hoord ons zeker met de feestedagen over het grote verstijn en elke dag de eerste pils is op jou de mazzel and have fun

  • 14 Februari 2007 - 17:48

    Arubaantjes:

    He Ruudje
    Super dat je het top hebt gehad met Prippie & Disco Dick. Kan alleen niet veel foto's vinden :(? Hier op Aruba nog steeds alles goed. Krijgen in Maart bezoek van Renske en Patricia. Komen even 10 dagen genieten. Hier van het weekend groot carnaval. Niet te vergelijken met het geweldige carnaval in ons mooi Breda!!
    Alaaf en Ayo

    Stijn & Merlijn

  • 15 Februari 2007 - 12:03

    Monique Wirken:

    Ook wij zullen ons eerste, tweede derde ect ect. pilsje op jou drinken. Zondag gaan we met de Kouwe Kant carnavallen. (alle vrouwen van je toffe ooms) en dan zullen we zeker een paar keer op je proosten. Alaaaffffff
    Monique

  • 19 Februari 2007 - 09:38

    Willy:

    Hey Ruudje, gisteren op jou geproost hor. Ik ben meej ons Anny, ons Ingrid, ons Inge en Monica nar de stad gewist. De Mezz, cafe noir en eten bij de kantonees. Ingrid heeft van een oud manneke een nieuwe naam gekregen. Hij werd wat boos en noemde haar een pijpteckel. War sla dat nou op? Witte wa. Als gij terug komt, vieren we gewoon een keer extra carnaval. Als is t midden in de zomer. Plan? Eigenlijk is er helemaal niks aan hoor aan carnaval. Bier drinken en een beetje stom staan springen. Ben maar blij lekker in de zon met jouw afrikaantjes.
    O ja, nog wel even ander nieuws van het thuisfront. Opa is op het journaal geweest. De buurtbussen staakten en ze zochten iemand die daar last van kon hebben. Oma dus, maar die zat bij de kapper. Opa nam de honneurs waar. Wij denken er nu over om onze naam te gaan veranderen. Di8kke dikke kus van je enge tante.

  • 21 Februari 2007 - 16:23

    Sjoerd:

    Hey die Ruud!

    Zo te lezen alles goed met je daaro en vermaak je je nog steeds prima. Leuk om weer iets te hebben gelezen over hoe het nog in Phalagat is.

    De groetjes daar en blijf je volgen!

    Groetjes,

    Sjoerd (Silonque)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

ruud

Actief sinds 02 Nov. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 14891

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: